ForumLider
Forumumuzdan Daha İyi Yararlanmak için Lütfen Üye Olunuz.
ForumLider

Private Serverler Online Oyunlar Pc Oyunları

Giriş yap

Şifremi unuttum



Review http://forumlider.yetkin-forum.com on alexa.com

Bağlı değilsiniz. Bağlanın ya da kayıt olun

Prince of Persia - Warrior Within Full Oyun Hileleri

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek  Mesaj [1 sayfadaki 1 sayfası]

1 Prince of Persia - Warrior Within Full Oyun Hileleri Bir Çarş. Ara. 29, 2010 10:25 am

sino45


Admin
Admin
Prince of Persia: Warrior Within oyun tam çözüm

Prince of Persia: Warrior Within (PoPWW) tam çözümüne hoş geldiniz. Bu rehber yazıda, bölüm çözümlerinin yanı sıra; oyun içerisindeki gizli yerler, silahlar ve tüm gizli resimlerin yerlerini ayrıntılı bir şekilde bulacaksınız. Tam çözüme geçmeden önce, birkaç önemli bilgiyi soru cevap şeklinde açıklamakta yarar var.

Işık saçan sandıklar ne işe yarıyor?
Bu sandıklar, oyun menüsündeki “Artwork Gallery” adlı kısımda bulunan 20 karakter (Character) resmi, 30 çevre (Environment) resmini açmaya yarar ve oyun içerisinde çeşitli yerlere dağıtılmıştır. 15 gösteri (Illustration) resmini açmak içinse oyunu iki ayrı sonla bitirmelisiniz. Bu rehber yazıda tüm “Artwork” yerleri parantez içerisinde belirtilmiş ve sonlarında bazı harf ve rakamlar konmuştur. Bu harf ve rakamların amacı açamadığınız resmin yerini kolayca bulabilmeniz içindir. Mesela “Artwork45 E1-2” ifadesinin anlamı: 45 numaralı E yani, “Environment” resimleri içerisinde, 1-2 yani birinci sıradan ikinci resim. Ya da “Artwork41 C3-5”: 41 numaralı C yani “Character” kısmında üçüncü sıradan, beşinci resim olarak ifade edilmiştir.

Ben buradan daha önce geçmiş miydim?
Oyunun senaryosu doğrusal bir çizgi halinde gitmesine rağmen, bölümler ve yaşanan olaylar konusunda aynı şey söylenemez. Oyun boyunca aynı yerlerden defalarca geçmeniz ve aynı olayları yeniden yaşamanız söz konusu. PoPWW’da iki ayrı zaman dilimi arasında pek çok kez gidip geleceğiz: “Günümüz, yani kırık dökük yerler ve şatonun eski hali; geçmiş, yani şatonun yeni ve yıpranmamış hali. Bu yüzden bölümler arasındaki başlıklar “Günümüz” ve “Geçmiş” olarak ayrılmıştır.

Ben şu silahı neden alamadım, şu resmi neden açamadım?
Bazı Artwork, gizli silah ve yerlere ulaşabilmek için bir aşamadan sonra, oyunun normal akışı dışına çıkıp bölümleri tekrar oynamanız gerekebilir. Bunu yaparken de oyundaki hatalar nedeniyle çıkılması imkânsız yerlere girebilir ya da mumyaya dönüşme gibi hatalarla karşılaşabilirsiniz. Bu yüzden oyunu kayıt yaparken, mümkün mertebe üst üste kayıt yapmaktan kaçının.

Gizli yerler ne işe yarıyor?
Oyun içerisinde dokuz adet gizli yer bulunmakta ve hepsinde de birkaç tuzaktan sonra enerjinizi yükselten “Life Upgrade” var. Eğer hepsini de alır ve ortaya çıkan gizli silahla oyunun sonuna ulaşırsanız hikâyenin sonu değişecektir.

Bu kum tankları ne işe yarıyor?
PoPWW’da ilerledikçe kavuşacağımız bazı güçleri her kullanışımızda, bu kum tanklarından bir tane harcamaktadır. Bu güçler; zamanı geriye alma, zamanı yavaşlatma ve güç vuruşları gibi çeşitlilik göstermektedir. Doldurmak içinse etraftaki vazo ve kutuları kırmanız ya da önünüze çıkan düşmanları öldürmeniz yeterli. Her noktada kayıt yapamadığımızdan dolayı pek çok kez bu kum tankları hayat kurtaracaktır. Bu yüzden tasarruflu kullanmaya özen gösterin. Özellikle de bu rehber yazıda belirtilecek önemli noktalarda.

Düşmanlar neden bu kadar zor ölüyorlar?
Karşınıza çıkan düşmanları çabucak öldürmek ya da etrafınızı sardıklarında kurtulmak istiyorsanız kolay birkaç saldırı ve akrobatik hareket öğrenin. Etraftaki silahları iyi kullanın ve hemen hemen her silahı deneyin. Böylece, çift silah kullanarak daha iyi saldırılar yapabilir ve tüm silah resimlerinin de açılmasını sağlarsınız.

Ben kaçış bölümlerinde yeterince hızlı olamıyorum neden?
Oyunda bazı kaçış bölümleri de var. Bu noktalarda hızlı olmalısınız. Özellikle de borularda, yatay bayrak direklerinde sallanıp atlarken, tur dönmeden peş peşe zıplayabilmek ya da iplerde sallanmadan devam etmek zaman kaybını büyük ölçüce azaltır. Bu tür pratik hareketleri oyunun ilk bölümlerinde tam anlamıyla öğrenmeye özen gösterin.

Artık çözüme geçebiliriz:

Gemi, Karanlık Güçlerin Saldırısı (Günümüz)
Açılış demosundan sonra yaratıkları öldürüp sola doğru gidiyoruz. Aşağıya düştüğümüzde biraz su içip çarpan gemiyi geçin. Güvertedekileri öldürüp merdivenlerden yukarı çıkın ve siyahlı kadınla kapışmaya hazırlanın. Bu bizim ilk büyük karşılaşmamız. Yapmanız gereken çok basit: Koruma yapıp kadının saldırısının bitmesini beklemek. Yukarı doğru vuruş yapıp bağırdığında bir kez daha vuruyor ve sonra saldırı sırası size geçiyor. Kadın koruma aldığında siz de alın ve yine bekleyin. Bir süre sonra karşılaşma bitecek ve maalesef öldüremeyeceğiz. Demoda buraya neden geldiğinizi öğreniyoruz.

Sahil, Enkaz (Günümüz)
Uyandığımızda yerdeki sopayı alıyoruz ve kargaları öldürüp sola gidiyoruz. Yanan meşalelerin ve iskeletlerin olduğu merdivenlerden çıkın ve zıplayarak karşıya geçip ilk çeşmede oyunu kaydedin (Artwork1 E1-1, merdivenlerin solunda). Çıkıntıya tutunup sağa, karşıya geçip sola gidin. Diğer çıkıntıdan yukarı ulaşın. Duvarda yürüyüp sütunlara tutunun, tırmanıp yukarı çıkın (Artwork2 C1-1). Dev kapıdan girip yaratıkları öldürün ve duvarda yürüyüp karşıya geçin. Sonraki yerde sağdan yürüyün ve zıplayın. Merdivenleri çıkıp demir kapının solundaki taşa çıkıp içeri girin. Demodan sonra “Spider Sword”a kavuşuyoruz. Etraftakileri temizleyip açılan kapıdan geçin ve oyunu kaydedin.

Kale Girişi, Yıpranmış Kale (Günümüz)
Çukurları geçip köprüye ulaşın ve karga adamla karşılaşın. Öldürmek için üstünden zıplayıp vurmalısınız. Yukarı kaçınca geldiğimiz kapının yanındaki çıkıntıdan yukarı çıkın. Duvara dik yürüyüp zıplarsanız yukarı çıkarsınız. Yürüyüp sütuna tutunun. Karga adamı yukarı kaçırıp karşıdaki zemine yürüyün. Arkanızı dönüp yine duvarda yürüyün ve yukarı çıkıp sütunu geçin. Karga adamı öldürüp duvardaki düğmeyle kapıyı açın ve içeri girin. Platformda sağa yürüyüp bayraktan aşağı kayacağız. Aşağıdaki yaratıkları öldürün. Odanın ortasındaki taşlardan çıkın. Uçurum nedeniyle gidemediğimiz kısma gideceğiz. Karşıya yürüyüp çıkıntıdan tutunun ve ilerleyip uçurumu geçin. Çeşmelere geldiğimizde siyah kadının yok olduğuna şahit oluyoruz. Burası ilk portalımız. Ortadaki kuma girerek geçmişe gidin. Böylece “Recall”ımıza kavuşuyoruz. “R” tuşuna basılı tutarak zamanı geriye alabilirsiniz. Çıkışta kaydetmeyi unutmayın.

Kale Girişi, Geçmişe İlk Adım (Geçmiş)
Geri dönüp tuzakları aşın ve az önce geçtiğimiz odaya ulaşın. Bulunduğumuz yer aynı; fakat bu haliyle yıkılmamış. Odaya girdiğimizde solda kalan sütuna tırmanıp karşıya atlayın ve yukarı çıkın (Artwork3 E1-3). Diğer köşeye geçip duvardan yürüyün, düğmeye basıp bayraktan kayın ve açılan kapıdan girin. Yuvarlak köprüyü hatırlayacaksınız. Burası karga adamla karşılaştığımız yer ve köprünün karşısında solda yosunlu yerden çıkmıştık. Burada ilk gizli yerimiz var; ama şimdi gitmenin bir anlamı yok. Daha sonra tekrar geleceğiz. Direkt karşı kapıdan devam edin. Tuzaklardan sonra oyunu kaydedin. Siyah yaratıkları yok edip uzun kale merdivenlerinden çıkın. Yukarıdakileri de öldürüp testereden geçin ve çıkıntıdan tutunun. Yukarı zıplayıp sağa gidin ve tuzaklardan sonra merkez salona gelin.

Merkez Salon, Onarılmış Kale (Geçmiş)
Büyük salonunu uç kısmından çeşmeye atlayıp oyunu kaydedin ve geri dönüp ortaya geldiğinizde yüzünüzü çeşmeye dönük iken solda kalan kısımdaki kayalardan çıkın. Amacımız üst taraftaki balkona ulaşmak. Üste çıkıp sütunlardan karşıya geçin. Kayadan bir üste çıkıp duvardan balkona doğru yürüyüp zıplayın. Tuzaklardan sonra merdivenden aşağı inin ve tekrar tuzakları atlatıp aşağı inin. Burada oyunu kaydedip ilerleyin. Bir başka odada siyah kadını kaçırıyoruz. Yaratıklardan sonra kapanan kapıyı açmak için yukarı çıkmalıyız (Artwork4 E2-4: soldaki çıkıntı). Ortadaki demirde sallanıp yukarı çıkın ve sağa gidip platforma atlayın. Karşıya yürüyüp demirden sallanın ve üst platforma çıkın. Karşıdaki kirişe tutunup ilerleyin, bir başka zemine geldiğinizde bayraktan kayarak aşağı inin. Kirişten karşıya yürüyün. Ortaya geldiğinizde Ninja kız karşınıza çıkacak. Dikkat etmeniz gereken, size doğru atak yaptığı anda zıplayıp vurmak. Çıkıntıları kullanarak üst zemine ulaşın. Kirişe atlamadan evvel kırık demirli kapıya dikkat edin. Buraya daha sonra geleceğiz. Kirişe çıkıp üstteki kolu çekin ve bayraktan kayarak aşağı inin (Artwork5 E2-5: Kolu çekmeden önce sağdaki balkonda). Açtığınız kapıdan girin, bayraktan kayıp tahtaları geçin. Çeşmenin yanında vazoları kırıp kum tanklarınızı doldurun ve oyun kaydedip kapıdan devam edin.

Güney Koridoru, Düşmanımın Düşmanı (Geçmiş)
Demoda kırmızılı ve siyahlı kadını dövüşürken görüyoruz. Kırmızılı kadına yardım etmemiz gerekiyor. Siyahlı kadını gemide uyguladığımız taktiklerle yenebilirsiniz. Fakat bu sefer kuvvetli tekmeleriyle bizi uçurumdan aşağı atabiliyor. Dikkatli olursanız tekme atacağı önceden belli oluyor. Eğer aşağı düşerseniz zamanı geri almayı kullanın. Kadını öldürdükten sonra bir patlama olacak ve etraf yıkılacak. Kırmızılı kadınla yollarımız ayrıldığı için onu bulmamız gerekiyor (Artwork6 C4-2: Mumların yanında).

Gizli Bölüm 1: Yerde kanlar bulunan ve etrafında mumlar yanan kısma gidin. Ortadaki taşın önünden tutup çekin. Sonuna kadar çektiğinizde arkasındaki kapı açılacak. Kapıdan girip bir dizi tuzağı aşın ve “Life Upgrade”e ulaşın.

Kurban Minberi, Kaderin Karanlık Eli (Geçmiş)
Düşen kayaların üstüne çıkıp duvardaki çıkıntıya tutunun. Sağdaki boruda sallanıp sola atlayın. Tekrar sallanıp yukarı çıkın ve ipten karşıya geçin. Çeşmede oyunu kaydedip aşağı sarkın ve tahtaya inin. Karşıya geçip sağdan duvara atlayın. Soldaki borudan yukarı çıkın. Üst zeminde ipe çıkıp sonuna kadar tırmanın ve geriye zıplayıp kolu çekin. Koldan tekrar ipe atlayın ve aşağı inin. Kapanan kapıdan yürüyerek geçin ve sonraki ipten sallanıp karşıya atlayın. Düşmanları kazıklar sayesinde öldürebilirsiniz. Odaya girip duvardaki çıkıntıyı kullanıp borulardan sallanın ve üste çıkın. Kazıkları geçip duvardan sekerek borulardan atlayın. En üstteki kazıklı silindire geldiğinizde çıkıntıda sarkıp sola gidin ve kazık diğer tarafa gidince yukarı çıkıp karşıya atlayın ve devam edin. Sağdaki tuzağı geçip ipe tutunun ve karşı ipten sallanıp atlayın. Portala ulaştığınızda yapmanız gereken, duvardaki tuşlarda doğru sırayı bulmak. Sıra her seferinde değişiyor. Portalı açınca yuvarlak yerin ortasında durun. “Eye of Storm” alıyoruz. Bununla “R” tuşuna bir kez bastığımızda zamanı yavaşlatabiliyoruz. Oyunu kaydedip dışarı çıkın.

Güney Koridoru, Kaderin Karanlık Eli (Günümüz)
Yuvarlanarak kazıkları geçip aşağıdaki düğmeye basın ve zamanı yavaşlatıp kapıdan geçin. Aşağı inince Dahaka ile ilk kez karşılıyoruz. Duvardan yürüyüp tahtadan ipe atlayın. Sallanarak platforma ulaşın. Tahtadan yürüyüp ağaç köküne ve oradan da sütundaki çıkıntıya tutunun. Sağa dönüp bayraktan aşağı kayıp zıplayın. Borudan sallanıp zeminden biraz yüksek taşa ve zemine ulaşıp yaratıkları öldürün. Karşıdaki taşlarla kapalı kapının yanındaki yükseltiye çıkın ve duvarla sütun arasında zıplayarak en üste çıkın. Sütunda dönerken kamera açısı değiştiğinden karşıya atlamak zor olabilir. Kapıdan geçip oyunu kaydedin. Dahaka’dan ilk defa burada kaçıyoruz. Bundan sonraki bölümlerde de bu canlıdan sık sık kaçacağız. Yapabileceğiniz tek ve en iyi şey, hiç durmaksızın kaçmak. Eğer yeterince hızlı olamazsanız yakalanırsınız. Koşarak sola dönün ve duvardan yürüyüp borulara atlayın ve durmaksızın karşıya geçin. Dahaka’dan kurtulduk gibi; ama tam olarak değil. İlerleyip dışarı çıkın, şelalenin orada duvardan yürüyüp sütuna atlayın. Daha önce geçtiğimiz odaya geri döndük. Burada kum tanklarınızı doldurmanızda yarar var. Ortadaki taşlardan yukarı çıkın ve odanın kırık bölümünden karşıya ulaşın. Aşağı inince Dahaka yeniden gelecek. Kısa bir kaçıştan sonra Dahaka’nın sudan etkilendiğine şahit oluyoruz. Portala girin ve çıkışta oyunu kaydedin.

Kule, Yardım Eli (Geçmiş)
Tuzakları geçip odaya ulaşın. Esrarengiz dostumuz bize balta fırlatıyor. Sütundan çıkıp düğmeye basarak kapıdan geçin.

Gizli Bölüm 2: Köprüden geçtiğinizde kapıdan girmeden önce soldaki yosunlu platforma dikkat edin. Daha önce buradan geçmiştik. Taşa çıkıp duvardan sekerek yukarı çıkın. En üste ulaşınca merdivenlerin solunda varilleri kırın, arkasında bir düğme var. Düğmeye basıp zamanı yavaşlatma kullanarak merdivenleri çıkın ve küçük demir parmaklıklardan içeri yuvarlanın. Atlaya zıplaya tuzakları geçip “Life Upgrade”e ulaşın (Artwork7 E1-4: Dönüşte diğer kapının yanında). Dönüşte kapıdan geçip odadan devam edin.

Köprüyü geçip düz gidin ve tuzakları geçip oyunu kaydedin. Merdivenlerden yukarı çıkın, tuzakları ve çıkıntıları geçip merkez salona ulaşın. Çeşmenin olduğu kısımdaki kapı açılmış. Oradan devam edin, yolun bittiği noktada soldan yürüyüp zıplayın ve karşı duvardaki çıkıntıya tutunun. Silindire dikkat edip ilerleyin. Bıçakları geçip merdivenlerden yukarı çıkın ve karşıdaki anahtara asılıp kapıdan geçin. Kırmızılı kadın bize kapıyı nasıl açacağımızı anlatıyor ve “Serpent Sword”u veriyor. Haritaya bakın, geri dönüp merkez salondaki anahtarı aktif hale getirmeliyiz (Artwork8 E2-2: Kum saatinin bulunduğu yerde, soldaki merdivenlerin yanı). Geri dönmeden önce bu kum saatinin bulunduğu bu odayı iyi inceleyin. Merdivenlerin önünde daire şekli içerisinde iki tanesi yanan dokuz işaret göreceksiniz; bunlar “Life Upgrade”lerin bulunduğu gizli yerlerin tamamlandığını gösteriyor. Geri dönüp merkez salondaki yaratıkları öldürüp ortadaki boşlukta kılıcı kullanarak anahtarı çalıştırın ve çeşmede oyunu kaydedin.

Merkez Salon, Anahtar ve Kilit (Geçmiş)
Bu noktadan itibaren gitmek istediğimiz iki farklı yer ortaya çıkıyor. Anahtarın önüne gelip yüzünüzü çeşmeye döndürdüğünüzde anahtarı sola çevirdiğimizde haritanın solundaki kısım mekanik aletlerin ve çarkların olduğu yer, sağa çevirdiğimizde haritanın sağında kalan, yani bahçeye giden yol açılacak. Anahtarı 180 derece çevirirseniz kuleye giden yol açılacaktır. Kısacası kol ne yöne bakarsa o kısım aktif demektir. Dilediğiniz yöne gidebilirsiniz.

Gizli Bölüm 3: Kolu 180 derece çevirip kulenin merkezine giden kısmı aktif hale getirin. Kılıcı kullanıp anahtarı çıkardığımız yuvarlağın önüne gelip çeşmeye doğru baktığınızda solda kalan kısımdan aşağı sarkın. İki taş arasında zıplayarak aşağı inin. Alttaki taşa inip sağa doğru duvardan yürüyün; sonuna gelmeden zıplaya zıplaya yukarı çıkın. Buradan tekrar sağa yürüyüp duvarda sekerek aşağı inin. İlk kazıkları yuvarlanarak geçtikten sonra silindirleri duvardan yürüyerek geçin. “Life Upgrade”i aldıktan sonra geri dönüşte çıkışın solundan dönüp karşıya geçin ve duvarda sekerek yukarı çıkın.

Artwork9 E3-1: Bu “artwork”ü almak için uzun bir yol kat etmelisiniz. Bu yüzden oyunu farklı kaydetmenizi tavsiye ederim. Merkez salondan bir önceki bölümde çıktığımız balkona atlayın. Buradan devam edip odayı geçin ve bayraktan sarkıp aşağı inin. Çeşmeden sonra kırmızılı ve siyahlı kadını kapışırken gördüğümüz ve koşarak merdivenleri tırmandığımız yeri hatırlayacaksınız. Demo girdiği için kapının sağındaki sandığı kıramamıştık. Sağdaki taştan çıkıntıya tutunun ve ilerleyip kurban minberine atlayın. Bu noktadan itibaren bu bölümü daha önce oynadığımız gibi bitiriyoruz.

Bahçe, İlk giriş (Geçmiş)
Merkez salonda kolu sağa çevirip yükselen taşlardan ilkine çıkın. Soldan duvarda yürüyüp zıplayın ve basamaklardan yukarı çıkın (Artwork10 E2-1: Soldaki taşların üstünde). Tuzakları geçip gün ışığı sızan yere gelin (Artwork11 C4-1: Düğmeye basmandan evvel aşağı inin). Düğmeye basıp zamanı yavaşlatmayı kullanarak diğer tarafa ulaşın. Kum tankınız yoksa aşağıdaki vazolardan alın. Sonraki yerde, sağdaki duvardan sekip boruya tutunun. Düğmeye basıp yavaşlatma kullanın, bu sefer daha hızlı olmalısınız. Oyunu kaydedip bahçenin meydanına ulaşın (Artwork12 E3-2: Sol köşedeki heykelin yanında). Hemen solunuzdaki merdivenlere tırmanıp yukarı çıkın. Karga adamdan sonra ipi ve boruyu geçip kapıdan girin. Basamaklardan aşağı inin ve diğer taraftan yukarı çıkıp oyunu kaydedin. Diğer bölümde ne yapacağımızı az çok öğreniyoruz. Kolu çevirip kapıdan geçin. Basamakları çıkıp yaratıkları yok edin. Merdivenlerin karşısında basamak şeklinde anahtar göreceksiniz (Artwork13 E3-4: Anahtarın arkasında). Artwork14 C1-3: Anahtarın arkasındaki sandığı kırıp korkulukların bitiminden aşağı sarkın ve kendinizi bırakın. Kendinizi aşağıda bulacaksınız. Duvardan sekerek yukarı çıkın.

Gizli Bölüm 4: Bu alanda sola dönüp korkulukların bitim noktasını bulun. Burada bir boşluk var; sarkıp aşağı inin. Karşıya geçip kapıdan girin. Sağdan aşağı inip vazoları kırın. En aşağıdaki bıçakları da geçip zamanı yavaşlatma kullanarak tuzakları aşın. “Life Upgrade”i alıp geri dönün.


_________________
TEK YOL DEVRİM!

Foruma Destek Olmak , Daha İyi Bir Hizmet Vermemizi Sağlamak İçin Lütfen Burdan Üye Olunuz.
forumlider.yetkin-forum.com/profile.forum?mode=register/

Kullanıcı profilini gör http://forumlider.yetkin-forum.com

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön  Mesaj [1 sayfadaki 1 sayfası]

Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz